středa 1. listopadu 2006

What´s Hot: "Krafty Kuts - Freakshow"

Debutové album breakbeatového producenta Krafty Kutse je na světě. Jmenuje se "Freakshow" a Krafty si na něm pořádně "zablbnul". Nečekejte soubor monster nebo kreatur (freaks), čekejte producentsky velmi kvalitně vytvořenou desku. "Mé sety jsou rozmanité. Když jdete na Plump DJs nebo Meat Katie, pravděpodobně víte přesně, jaký druh breakbeatu se bude večer hrát. Když ale hraju já, snažím se začít třeba hip hopem a skončit drum and bassem. Podobnou rozmanitost a různorodost svých setů jsem chtěl dostat i na své debutové album - najdete tam třeba nějaké hip hopové věci, electro-breakbeat nebo i latinem ovlivněné downtempové skladby", říká Krafty. "Celé album jsem postavil na funkové linii. Myslím si, že na takové skladby hodně reagují ženy. Začnou v klubu tancovat jako první a díky nim se pak na parketu postupně ukazují i muži. Mám rád, když se lidé baví a smějí. A atmosféra, která díky ženám vzniká v klubech, je naprosto ojedinělá. Miluji funk!".
Krafty Kuts pracoval na "Freakshow" dva roky. "Chtěl jsem udělat album, které vydrží test času a nestane se jen záležitostí jedné sezóny".