pondělí 6. listopadu 2006

What´s Hot: "Trentemoller - The Last Resort"

Talentovaný dánský producent Anders Trentemoller se po sérii velmi ceněných singlů rozhodl natočit a vydat celé album. Dostalo název "The Last Resort" a vyšlo v říjnu na německém labelu Poker Flat. "Občas slýchávám kritiku, že moje album není taneční. Ale já vůbec při skládání nepřemýšlím o tom, jestli se skladba bude hrát na parketech nebo ne. Zavřu se ve studiu a skládám muziku tak, jak ji cítím", říká Anders. "Album ´The Last Resort´ je mou osobní zpovědí - reflektuje můj život, mé myšlenky, potřeby, pochybnosti, touhy...".
Místy vám bude album připomínat filmový soundtrack. "Například skladbu ´The Very Last Resort´ jsem napsal jako soundtrack k neexistujícímu filmu. Mám rád Davida Lynche. Každý jeho film obsahuje mnoho vrstev a významů. Já se snažím do svých skladeb vkládat také mnohovrstevnost. Lynchovy filmy jsou pro mě velkou inspirací. Když neskládám muziku, dívám se na filmy", říká Anders.