pátek 20. ledna 2012

Something special, sexy, wonderful


Britský časopis DJ MAG vyhlásil nejlepší skladbou roku "Something Special" od Miguela Campbella.

Volně podle článku z čísla 505.


"Something Special" začala svoji klubovou pouť na začátku léta 2011 na Ibize jako neznámá skladba. A po skončení sezóny? V každém klubu se ozýval nadšený sborový popěvek “Something special, sexy, wonderful”. I díky němu se skladba stala ideálním zakončením večera a vlastně i jednoduchou definicí toho, o čem celý večer byl. Miguel se dohodl s kamarády Richy Ahmedem a Russem Yallopem, že budou touto skladbou ukončovat každý svůj set.
"Díky tomu si ji začala spousta lidí pamatovat a také pro mnoho z nich se Something Special stala nejoblíbenější skladbou letošního léta", říká Miguel.
Spousta lidí tipovala, že skladbu složil nějaký mladý objev, nová tvář na taneční scéně, a ne málo známý producent, který vydává desky od roku 2006. "Už jsem vydal dokonce 4 alba - dvě pod svým vlastním jménem a dvě s mým kamarádem Mattem Hughesem pod pseudonymem MAM. Ale nikdo je neslyšel, protože jsem je vydal na svém malém nezávislém labelu Outcross", říká Miguel.
Do většího povědomí se Miguel dostal až v roce 2010, kdy vydal ípíčko "Baby I Got". I když on sázel hlavně na titulní skladbu, většina posluchačů si oblíbila spíše druhou stranu desky, právě skladbu Something Special.
"Původně jsem ji nahrál už v roce 2008 ve stylu francouzské house music. Pak jsem přidal i vokál, ale nebyl jsem si jistý, jestli ho tam mám nechat, anebo ne. Nicméně každý mi říkal: takhle zní skladba skvěle, musíš ji vydat s vokálem".
Campbell nečekal, že se skladba stane takhle slavnou. "Asi na ní je něco vyjímečného, nicméně si myslím, že jejímu úspěchu pomohl i fakt, že lidé jako Soul Clap poslední dobou hodně popularizují house music a dostávají ji zpět do zorného úhlu posluchačů".
Miguel Campbell právě připravuje album, které během několika měsíců vyjde na labelu Hot Creations.