čtvrtek 1. listopadu 2007

News

* Nový živák od Daft Punk
Zajímají ještě někoho na konci roku 2007 francouzští Daft Punk? Zajímá ještě někoho, že v listopadu vychází záznam jejich živého vystoupení nazvaný Alive 2007? Těžko říct. Snad kdyby chystali nové album, čekal bych s napětím, sice menším než před deseti lety, ale čekal bych rád. Takhle rovnou obracím pozornost jinam.

* Dave Angel pro techno.cz

Prakticky žádný hiphopový umělec neprožil idylické dětství. Zkazky o životě na ulici nebo ve vězení má ve svém životopise napsáno mnoho z nich. U techno DJů jsou podobné věci spíše vyjímkou. Ale existují: "Nazvali to podezřením z krádeže. Obvinili mě, protože jsem byl ve špatný čas na špatném místě", říká Dave Angel v rozhovoru pro techno.cz. "Mým zločinem byla barva vlastní kůže. Protože v osmdesátých letech, kdy jsem vyrůstal, platilo takové právo, že jsi špatný, když jsi černý. I bílí, co se s tebou bavili, měli pak problémy. Takže já jsem údajně okradl někoho, koho jsem nikdy neviděl. A nemohl jsem dělat nic." Celý rozhovor si můžete přečíst zde.