středa 17. ledna 2007

Narovinu aneb O rovných beatech 024

Jméno ´Nic Fanciulli´ se začalo v hudebních časopisech více skloňovat v roce 2005. Tehdy vyšel první díl kompilační řady „Renaissance“. Právě díky ní se Nic dostal do povědomí širší veřejnosti. „Hraju jako DJ už hodně let, ale více lidí mě zná tak zhruba dva roky. A to ještě často jenom díky tomu, že si o mě přečetli v časopise nebo možná slyšeli někde nějakou mou skladbu“, říká Nic. „Proto jsem nad přípravou prvního dílu ´Renaissance´ strávil víc jak pět měsíců. Chtěl jsem, aby kompilace zněla dokonale. Snažil jsem se na dva disky dostat všechno, co mám rád a co by ukázalo mojí hudební cestu od začátku až do bodu, ve kterém se nacházím nyní“.

* článek najdete na serveru www.techno.cz

(Nic Fanciulli, Ellen Allien, Tracey Thorn, M.A.N.D.Y., KneeDeep, NRK Sound Division...)