pondělí 7. ledna 2008

Batbox

Dva roky pracovala Miss Kittin na svém novém albu Batbox. Zanedlouho budeme mít možnost ochutnat výsledek.

"Batbox je pro mě vykoupením, rozhřešením", říká Miss Kittin. "Rozhodla jsem se dát sbohem starým duchům, kteří byly usídleni v mé hlavě. Pustila jsem do své hlavy světlo, aby zredukovalo stíny na minimum, aby bojovalo s temnotou. Začala jsem svět vnímat úplně jinak, ale ne přímo očima, ale svou myslí, stejně jako vnímají svět například netopýři."

Hudba Miss Kittin je opět nekompromisní, svěží, temná i romantická, nezávislá, electro i clash, house. A hlavně: karikující stereotypní život. "Tohle album bylo pro mě úžasnou cestou změny. Jedná se o pozitivní album", říká.

Miss Kittin si album vydala na vlastním undergroundovém labelu Nobodys Bizzness. První singl se objevil na pultech obchodů již v listopadu minulého roku, album vyjde na začátku února. Pokud se vám líbilo debutové album Miss Kittin nazvané I.Com (2004), určitě neváhejte ani nad Batbox.

Album Batbox vychází 1.2.2008 na labelu Nobodys Bizzness